catiosha

Promenad

Idag så gick jag min första promenad på flera månader. Kändes helt fantastiskt att ha energi att kunna ta en promenad....Och inte kunde man klaga på det fina vädret heller=)

Gick förbi Morrisons på vägen hem och passade på att köpa ett nytt te, som verkade intressant. Det heter Apple and Cinnamon och luktar nästan lite som en julig äppelkaka. Smakade gott också, fast jag hade nästan kunnat lukta ihjälp mig på doften...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 pappa
skriven :

te kan väl inte smaka gott heller....

2 Catarina's svar
skriven :

te är visst jättegott...borde testa det någon gång =P Kan ta hem lite apple o cinnamon så får du smaka...mums!

3 Lena
skriven :

Det där låter inte som ngn favorit för min del. Gillar mest svarta teer utan fruktiga smaker.