catiosha

På bättringsväg?

Usch, fick något virus på datorn som hade väldigt kul med både mig och datorn....Men vet inte om jag lyckades stävja det där viruset på något höger...Vad än som jag lyckades göra (inte göra), så verkar datorn må ganska fint....så jag får hålla tummarna för att datorn slapp undan denna gången=)

Det märks verkligen att det har blivit bra mycket kallare och mörkare ute, dom senaste dagarna. På sätt och vis mysigt och kunna kura ihop sig hemma med en kopp te, men samtidigt deprimerande att det drar ihop sig till vinter o höst.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mamma
skriven :

Hur går det med simmningen?

2 Catarina's svar:
skriven :

Simningen går bra....Rätt skönt när man kommer från jobbet och får simma bort lite axelspännningar =)

3 Lena
skriven :

Låter härligt med simning. Jag kämpar med min styrketräning. Låter hemskt med datorn!