catiosha

Gå-stavar

Idag så var jag ute och gick med min gå-stavar för första gången. Det var mycket härligt, kan jag tala om. Riktigt kände hur min rygg rätades ut under promenadens gång, vilket var helt underbart. Undrar om min kiropraktor kommer att märka någon skillnad när jag kommer in till honom imorgon =)

Fast jag måste säga att skottarna verkade vara väldigt roade av mina gå-stavar. Det var en och annan som riktigt hajade till när jag kom med mina stavar och andra verkade lite roade eller nyfikna när jag kom gåendes där. Just gå-stavar är ju inte direkt en vanlig syn här i Skottland, så på ett sätt kan man ju förstå dom. Men jag tror att jag var mer road av att se deras reaktioner än dom var av mig och mina gå-stavar. Skottland får helt enkelt vänja sig vid mig och mina lila gå-stavar =)










Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mamma
skriven :

Ja, jag kan tänka mig att dom blev nyfikna! Fina bilder du har tagit också!