catiosha

Ecco

Idag så var jag en sväng i Glasgow och råkade titta in i Ecco-affären som finns i Buchanan Galleries. Råkade faktiskt hitta en handväska där som jag tyckte om. Har ju gått och letat i månader, eftersom min gamla handväska har varit sönder i ett litet tag nu. Har inte velat köpa något bara för att ha något, utan velat vänta tills jag hittade något jag kunde tänka mig att ha. Väskan verkar vara av bra material, så nu hoppas jag att jag kan ha den ett litet tag. Plus att den är svart, så att det inte syns så väl om den blir smutsig =)



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mamma
skriven :

Vad snygg den var!

2 mamma
skriven :

Hur är priserna på ecco jämfört med sverige eller ryssland? Glöm inte fråga efter VIP-kort

3 Lena
skriven :

Den var väldigt snygg faktiskt. Själv går jag och sparar pengar till en ny handväska med mitt favoritmärke, the bridge. Det är mycket jag sparar till. Vill ju ha en iphone också.

4 Catarina's svar
skriven :

tja, vet inte....just denna väskan kostade 60 pund, så man får väl räkna runt 60 - 150 pund kanske. Glömde fråga efter VIP-kort, men jag får fråga efter det nästa gång. Behöver nya skor =)

5 Lena
skriven :

Åh, den filten kände jag igen precis nu. Hihi. Har ju en sådan jag med. ;)