catiosha

Nya kläder

Fick lite ryck idag att jag skulle köpa nya kläder idag på rean. Det blev någonslag jacka med luva på, med lite eskimo-varning på. Men jag tyckte den verkade skön. Sen köpte jag en skjorta som jag tyckte verkade skön och ett par byxor. Känns alltid skönt att få lite nya kläder ibland, speciellt nu när jag verkar ha börja kommit ifrån att köpa kläder i svart. Kändes som jag hade väldigt mycket kläder som gick i svart där ett tag, så det känns kul att hitta något som inte är det.












Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mamma
skriven :

Åh vad snygga kläder du har hittat, tycker jag

2 Catarina's svar:
skriven :

åh, tack. Skjortan vet jag att jag har gått och tittat på länge, för den verkar så skön. Har för mig att det inte var så mycket avdrag på den, men den blev lite billigare ialla fall.

3 Lena
skriven :

Behöver också shoppa! Och nya skor.

4 Catarina's svar
skriven :

he he...Jag skulle behöva en ny handväska....den jag har, verkar nästan på väg att ge sig.....men det känns som att det är omöjligt att hitta någon fin väska som tål regniga Skottland och som man faktiskt tycker om. Jag får gå och tänka lite.....