catiosha

Happy feet!!!!!!

Jag måste säga att jag har gått och bliviti helt förälskad i en varmvattensflaska....=) Trodde jag aldrig skulle bli det och har aldrig sett vitsen med en sådan egentligen...Men jag hörde någon som hade använt en sådan och tyckt att dom var bra.

Så jag fick en impuls att investera i en sådan idag som kostade hela 2 pund. Än så länge så måste jag säga att det väl investerade 2 pund. Kan komma väl till pass nu när har blivit kallt igen (har snöat sedan i eftermiddags=/). Den verkar hålla varmt länge och har ett gosigt litet överdrag för själva flaskan.....Måste säga att det blev väldigt populärt hos mina frusna fötter....det blir att värma upp lite vatten innan jag lägger mig ikväll=)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mamma
skriven :

Låter skönt med varmvattenflaska. det vore nåt för mig som alltid är lite frusen

2 Catarina's svar:
skriven :

ja, det kan jag rekommendera faktiskt. Det var mycket gosigt att krypa ner under täcket med varmvattens-flaskan....Och det verkar kunna hålla värmen länge=) Och lyckliga fötter som för en gång skull slipper sova med sockar på sig=)