catiosha

Poison Study

Har precis avslutat en bok som heter Poison Study, som är skriven av Maria V. Snyder. Fick låna boken av en på jobbet, vi tycker ungefär om samma böcker, vilket är bra då man kan spara lite pengar på det=) Men boken var ändå bättre än vad jag trodde. Har tre böcker till att läsa av samma författare. Magic Study och Fire Study som är 2:an och 3:an till Poison Study och till slut Stormglas. Dom 3 första är dom första böckerna som skrevs av författaren om jag förstod det rätt. Men det är lite  fantasy och magi över böckerna. Men det är kul att läsa något nytt=)

Udrag av Poison Study:
http://www.mariavsnyder.com/books/poison01.php
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Låter som spännande böcker. Ja, kanske bra att inte lägga ut alla bilder man har på en gång som sagt. Men du får ge dig ut och fota och jag slår vad om att du har en hel hög i datorn som du tror att du inte kan lägga ut, men som du kan tror jag. ;)