catiosha

Shopping, Spa o bio

Idag har jag både hunnit med o shoppa, gå på spa och gått på bio. Fick köpt bland annat ett par pyjamas-byxor, ett par vanliga svarta byxor och en pytteliten julklapp=D Det var väldigt trevligt faktiskt. På bio, så gick och vi och såg på Michael Jackson - This is it; det var inte riktigt min stil av film men ändå bättre än vad jag förväntade mig.

Måste säga att jag upplevde SPA't med blandade känslor. Fick någon slags inpackning på fossingarna, som fick ligga och gotta till sig och en ansiktsbehandlning som kändes jätteskönt. Men tyvärr som känns det som det har stått en massa människor och hoppat på min rygg. Känner mig lite mörbultat just i ryggen, men jag hoppas att det löste upp en massa spänningar i ryggen. Tror att jag verkligen var i behov av den här deep tissue massagen. Får hoppas att ryggen är lite gladare imorgon=D

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mamma
skriven :

Det lät som en trevlig dag! Hoppas ryggen är bättre.

2 Catarina's svar
skriven :

Ja, den känns bättre, även om den fortfarande är öm på sina ställen=)

3 Lena
skriven :

Det låter som en härlig dag!