catiosha

Telefon

Nu har jag antligt fatt upp min vanliga telefon igen, kanns skont. Sa nu far jag vanta ett dygn innan jag kan ringa internetbolaget och be dom fora over internet till min nya adress. Tar tydligen ett dygn innan dom ser telefonnumret, nar det har installerats pa ett nytt stalle, tydligen.....varfor vet jag inte. Sen tar det kanske 5-10 dagar innan mitt internet ar uppe.

Idag sa kopte jag en ny resvaska. Den ar jatterosa, sa den ska forhoppningsvis synas nar jag beger mig ut och reser. Min gamla har antligen gett vika....den har blivit helt sliten i sommen i botten pa vaskan, sa saker o ting ramlar val ut om jag forsoker resa med den. Men den har hangt med bra i snart 5 ar, sa det ar val ok att den far ga i pension nu.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mamma
skriven :

Låter häftigt med en rosa resväska

2 Lena
skriven :

Rosa verkar vara på mode...