catiosha

Övernattning i nya lägenheten.....

Sov över i lägenheten, natten till idag. Det var skönt och än så länge så känner jag mig så lugn i den nya lägenheten. Känns helt underbart. Försöker komma i ordning i lägenheten, men det är väl alltid svårt i början innan man har "bott in sig". 

Fick lite möbler idag, sen om sido. Har inte kommit så långt än med dom, men köksbordet hade högst prioritet och kom upp. Underbart härligt att kunna sitta och äta vid ett köksbord, istället för att sitta på golvet=) Imorgon får det väl bli sängen, får se hur långt jag hinner varje kväll, med varje sak. Men det borde väl ändå vara avklarat snart, hoppas jag!

Det är så härligt med lägenheten, den är tillräckligt högt upp (3:dje våningen), att man får njuta längre av solen än vad jag kan göra i min gamla lägenhet. Det känns trevligt och solen värmer faktiskt.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mamma
skriven :

Du kan väl börja visa lite kort från lägenheten. Jag är som alltid lite nyfiken