catiosha

färgglada firrar.....

Igår så avslutade jag mitt första projekt, i min nya tilltänka serie av canvasmålningar. Det här var visserligen ingen canvasmålning, men jag tyckte den var glad och färggrann, så den får vara med ändå. Den blev inte superbra, men förhoppningsvis en bra färgklick ialla fall. Tänkte ha den i den nya lägenheten. Det är samma med dom andra två tavlorna, som jag ska måla, tänkte ha dom i lägenheten så att det ser lite hemtrevligare ut. Denna tavlan köpte jag på ett museum här i Greenock, som jag var på i fredags. Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mamma
skriven :

vilken läcker tavla med fiskar på! nästan som ett akvarium

2 Catarina
skriven :

Jag tyckte den var rolig faktiskt, det är ju för barn egentligen. Men jag tyckte den verkade vara färgglad och kul, så jag bestämde mig för att köpa den och måla den.

3 Lena
skriven :

Tjusigt. Trevligt att du blev klar med den.