catiosha

Omplantering.....

Har antligen fatt kommit till skott och omplanterat min stackars lilla blomma som jag kopte i februari. Det kanns skont att antligen fatt gjort det nu, hoppas att blomman ska trivas annu battre nu nar jag har planterat om den. Fast jag tycker att den har vaxt till sig ganska bra anda, trots att den har haft for liten kruka och allt. Far lagga upp en bild pa den snart.

Klippte mig i torsdags....Kanns verkligen  underbart, som vanligt!! Det var lite konstigt nar jag kom dit, for tydligen sa hade min gamla harfrisorska slutat sedan jag var dar sist. Jag hade absolut ingen aning. Sa dom hade andrat tiden da jag skulle ha varit dar, utan att saga nagot till mig. Samma dag, fast en senare tid....Sa det blev nog lite allmann forvirring dar fran bada hall ett tag dar. Fast dom sa att jag kunde klippa mig med en gang, for det var en tjej som var ledig just da. Den har tjejen var bara saaaa bra, annu battre an den andra tjejen som brukade klippa mig annars. Blev verkligen supernojd och hon klippte upp mitt har riktigt bra, tycker jag.

Har antligen fatt skaffat en bordslampa att ha i sovrummet. Tanka sig vad det gor skillnad att ga fran att tvingas att anvanda taklampan, till att kunna anvanda en liten bordslampa istallet. Mycket bekvamare!

Sen hittade jag Yankee Candles, stearinljus.......Snacka om nostalgi!!! Kopte jamnt Yankee Candles i USA, tycker dom luktar sa gott. Sa nu nar jag far ha ljus igen i min lagenhet, sa luktar det sa gott i lagenheten tycker jag.

Internet-bolaget raknar med att fa upp internet igen i min lagenhet pa torsdag nagon gang. Hoppas att det blir sa....Langtar sa!!! Skont att vara utan internet ibland, men for det mesta ar det otroligt skont. Da kan jag uppdatera bloggen lite mera igen.  Har malat lite mera pa den har canvasen jag haller pa....Ratt avslappnande faktiskt. Sa jag far lagga upp en bild pa den och pa min omplanterade blomma.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Vad slöa dom är på internetföretaget... Kul med yanke candles. Fast jag har för mig vi såg såna när jag var där?