catiosha

Glasgow

Igar sa var jag i Glasgow. Det var ganska kul. Gick runt och tittade lite affarer och shoppade lite, sa nu ar man helt pank. Men insag att det inte ar speciellt svart att hitta inne i Glasgow, vilket ar bra. Nu galler det bara att arbeta sig utat=) Var pa nagon Museum of the Arts, vilket var ganska ok. Det var inte sa mycket som dom hade dar, men det var anda kul att titta pa det som fanns. Men dom hade lite sa att barnen kunde sitta och mala lite, vilket var bra. Det var gratis att ga in, vilket var jattebra, tycker jag. Sen traffade jag en jobbarkompis pa vagen hem, vilket var kul.

Jag var sa glad for jag lyckades hitta en tebutik i Glasgow. Dom har sa manga cafeer oc h "tearooms" i Glasgow, men inga egentliga stallen dar dom bara saljer lite te och kaffe som man kan ta med sig hem. Min mataffar har ett sadant trakigt utbud av teer, hade nog forvantat mig mer. Men nu har jag hittat den har lilla te-butiken, aven om den inte heller har sadar jattemycket.

Skottar i kilt
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Ska jag behöva ta med mig lite te från Sverige eller? :) Fast vi får gå på lite tearooms. Låter så engelskt.



Du har inte hittat några kul affärer med origami och papper? ;-)