catiosha

Äntligen....

......Så har jag fått installerat intenet hemma. Känns verkligen skönt att kunna sitta hemma i lugn och ro med internet. Så nu kommer jag att kunna använda å, ä och ö, sen ska jag börja ladda upp lite bilder här på bloggen. Det är väl inte världens mest spännande bilder, men det ger förhoppnigsvis en liten inblick om hur jag bor.

Känns verkligen skönt att det är fredag imorgon. Känns som jag behöver sova en hel massa. Har fått mer och mer att göra på jobbet. Plus att det har varit ett par kunder som har varit extra besvärliga, ibland undrar man om man har att göra med en 2-åring eller om man faktiskt har att göra med en vuxen människa.

Usch, det var lite hemskt. Det  var tydligen en rumskompis till en utav mina jobbarkompisar som tog sitt liv. Vet inte riktigt hur hon tog sitt liv, men hon hittades i sin säng. Måste kännas jobbigt och läskigt, även om dom inte alls umgicks.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: