catiosha

Internet tycks funka igen!!

Nu har jag äntligen fått en ny internet box, så nu verkar som allt funkar som det ska göra. Får hoppas att min hyresvärd ger sjuttsingen i lådan denna gången, efter att jag ringde och småskällde lite på honom. Lite irriterande att saker och ting ska sluta funka för en. Sen får jag hoppas att min dator är orkar att funka i åtminstone i någon månad eller två till, innan den lägger av helt. Borde ju kunna fixas till lätt egentligen, verkar som att det är problem med sladden. Men får se hur länge den orkar, innan jag verkligen måste lämna in den för att försöka reparera den. Men det är otroligt skönt att ha fått tillbaka internet igen=) Lite lycka ialla fall.

Denna veckan har varit fruktansvärd. Det har varit så stressigt som attan, vet inte varför egentligen. Sen så har jag varit supertrött sen innan, det har liksom inte hjälpt att sova. Vet inte om det är något som går på jobbet, eller om  det har varit för att jag upplevt det som att det har varit stressigt på jobbet det senaste. Sen så började datorn strula och även det  här med internet. Så det känns som vart jag än går, så är det något som måste fixas med. Jag har liksom inte känt att jag bara kunnat gå hem och ta det lugnt, utan måste fixa hemma också med detta, istället för att bara kunna komma hem och ta det lugnt. Samma dag som internet slutade funka, så fick jag världens utskällning av någon kund på jobbet, för att hon inte tyckt att dom hade fått tillräckligt med hjälp från oss. Dom hade tydligen försökt flera gånger att kontakta oss (inte mig personligen) flera gången och jag fick ta all skit för det, trots att jag veckan innan hade hjälpt henne med en grej. Men jag lyckades hjälpa dom, så att dom fick det dom behövde, vilket kändes skönt. Så jag hoppas innerligt att hon fick sig en ordentlig tankeställare sig, när hon insåg att jag löste problemet dom hade. Så det känns som jag inte har haft en bra vecka denna veckan. Men jag hoppas att det blir bättre nu, när saker och ting verkar lösa upp sig lite.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Det låter som du har haft en tuff vecka. Hoppas att det blir bättre framöver. Skönt att du har fått internet i alla fall.