catiosha

Glasgow.....

I lördags så var det tänkt att några svenskar skulle åka till någon ö här i närheten, över dagen. Men så blev det inställt för att det var flera som beslutade sig för att inte komma av olika anledningar. Sen var det inte speciellt bra väder, vilket gjorde att det inte kändes kul att åka till en ö då.

Det blev till att åka till Glasgow istället. Det var ganska trevligt, fast som vanligt så gjorde man av med mer pengar, än man vad man borde=) Men det är alltid roligt att åka till Glasgow! Det är ganska roligt faktiskt, såg att dom har något som heter Edible Arrangements. Dom började med det i USA innan jag åkte och jag blev överraskad när jag såg att dom hade det även här. Det är helt enkelt "blomster"-arrangemang, gjort på frukt. Så man då kan äta. Tycker det är hemskt kul grej, faktiskt.  Kan rekommendera att ni går in och tittar. http://ediblearrangements.co.uk/Default.aspx




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Måste vara kallt att stå ute i kilt på vintern... Kul att de har edible arrangements där också.

2 Lena
skriven :

Nej, jag har inte fiskat. Men jag tog bild på denna i somras eller sommaren innan.