catiosha

Fint väder....

Idag har vi haft riktigt fint väder. Det var riktigt soligt och skönt ute och jag hann till och med att ta en liten promenad efter jobbet, innan det blev mörkt. Det kändes verkligen jätteskönt och bra. Får hoppas att det kommer fler sådana här dagar.

Sen serverade dom riktigt hyfsad mat på jobbet idag. Det blev någon form av chicken korma, den var rätt ok. Men det har varit ett tag nu som dom inte riktigt haft något vidare gott och äta. Tack och lov så har det funnits ett litet utbud med baguetter med lite olika fyllningar, som jag har kunnat äta till lunch. Det har blivit många baguetter med tonfisksallad i, det kan jag säga. Dom tycks köra en viss typ mat på jobbet ibland och så kör dom det ett tag, och sen byter dom och då kör dom på något annat istället. Fast det är tur att att dom här baguetterna finns och att det finns ett litet salladsbord, om det nu skulle tryta med varmrätterna=)

Har sovit bra  dom senaste nätterna, sedan dess  då jag bara sov i 3 timmar. Har sovit som en stock, det har varit mycket skönt. Får hoppas att jag i fortsättningen  ska kunna sova bättre. Tror att jag kommer att sova gott inatt med, eftersom jag fick mig en promenad i den friska luften vid vattnet,  kanske hjälper en att slappna av lite!






i

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

De verkar inte ha någon vidare fantasi när det gäller maten på jobbet. :) Fina bilder. Ser lite fjällika ut.

2 pappa
skriven :

Blå timmen..........