catiosha

bilder....

 Usch, idag var det hyperstressigt på jobbet...Folk var som galna. Även jag blev vädligt upptagen. Fick nog ovanligt mycket emails och samtal idag, annars brukar det vara mest emails. Fick lite frågor idag som jag givetvis  inte kunde svara på med en gång, så  jag har sparat dom tills imogon, så får jag hoppas på att folk har lite mera tålamod med att hjälpa mig då.

Skickade in lite bilder för framkallning i helgen och fick dom idag. En del av korten tyckte jag faktiskt  blev ganska bra, kändes kul. Tänkte att jag skulle ladda upp lite bilder, eftersom det har efterlysts =) Det är bilder från när jag tog min lilla promenad till Gourock. Ni får gärna kommentera bilderna.



       

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 pappa
skriven :

Hej Catarina,

Snygga bilder, det tar sig.

Ett par små detaljer som du bör tänka på innan du publicerar dom på nätet:

Bild 3 med röret: Horisonten lutar, tänk på att vrida bilden rätt t.ex i Irfan View.

Bild 5 (efter svanen) har en irriterande kraftledning i överkant. Lätt att beskära innan publicering.

Läs om "Gyllene snittet" på internet eller Wikipedia

Fota på...... kram pappa

2 Lena
skriven :

Gillar verkligen svanen!