catiosha

3 timmar....

Fick bara sovit i tre timmar i natt....Vet inte vad det var som väckte mig, men sen kunde jag inte somna om, utan låg där och vred mig tills jag var tvungen att gå upp. Har känt mig helt väck i skallen idag, det kändes som att det var tur att jag i princip inte hade något att göra på jobbet idag. Orkade varken tänka eller något...kändes jättehemskt. Hade nog gärna lika stannat hemma eller något och försöka ta igen sömnen.

Har sovit så dåligt, sedan jag kom till Skottland. Jag vet inte varför, men jag känner mig jämt trött och outvilad. Det är många gånger som jag har vaknat  på natten av någon anledning. Ibland har jag kunnat somna om, ibland inte. Jag kan tycka att det är naturligt i början, att man kanske vaknar eller så, innan man har vant sig vid ett  nytt ställe. Men nu tycker jag att jag har  bott här tillräckligt länge, för att ha vant mig och inte vakna vid minsta lilla. Speciellt en  sådan  som jag, som tycker så mycket om att sova och kan sova så hårt, när jag väl sover.....Men, men....Någon gång  borde det väl ge  sig.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mamma
skriven :

det är inte roligt att ligga vaken på nätterna, hoppas att det går över

2 Anonym
skriven :

Oj då. Marsch i säng tidigt! Du lägger dig väl tidigt?

3 Anonym
skriven :

Oj då. Marsch i säng tidigt! Du lägger dig väl tidigt?

4 Lena
skriven :

Hur går det med nässköljandet?