catiosha

Stegräknare...

Har fått  tag på en stegräknare idag...har fått "börja om" många gånger under dagens lopp, då jag tendererar att rensa det jag har gått (lyckas ju alltid komma åt knapparna, trots att det inte är meningen!!). Men ialla fall, lyckades ändå gå 4415 steg sedan 14-tiden idag (?) och gå 9.4 km....enligt stegräknaren.....kan det stämma tro? Men ialla fall....får se om det går bättre imorgon...Fast då börjar jag jobba, så då lär jag väl inte gå så många steg. Sen har den ett litet överfallslarm...Så den låter lite....men undrar om det verkligen hjälper om man skulle bli överfallen av någon....men det återstår att se.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Oj, jag tror det är väldigt fel med 9,4 km. Du har nog gått några km bara. Har du ställt in steglängden rätt? Det var inget bra avsnitt av Poirot igår och det hade jag redan sett dessutom.

2 Lena
skriven :

Tomatplantan är i en kruka och salladen är i en blomsterlåda. Var ute och plockade lite sallad idag. Mycket gott!!