catiosha

Promenad....

Har verkligen börjat bli bortskämd här i Greenock med det fina vårvädret. Vi har haft det väldigt varmt och soligt och inget regn. Känns helt underbart! Idag fick jag ett ryck och gick hela vägen hem från jobbet. Det tog mig ca 1 timme och en kvart. Men det var verkligen en jätteskön långpromenad. Trodde aldrig att det skulle gå så bra som det gjorde, kändes verkligen underbart. Jag har verkligen blivit inspirerad på jobbet, för det är några som ibland har gått till och från jobbet och det är egentligen inte speciellt långt till jobbet. Så jag har tänkt länge att jag skulle börja gå hem från jobbet ibland, när det är fint väder och jag inte behöver vara någonstans. Kommer nog aldrig upp i tid på morgonen för att hinna gå till jobbet, men att gå hem är ju ok. Så nu känner jag mig verkligen glad av all motion och av all solsken jag fick idag=)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Så hurtfrisk och duktig du är! Hoppas jag blir inspirerad.