catiosha

Lägenhet..........

Nu har jag fått en ny lägenhet här i stan. Känns helt underbart! Det är en liten lägenhet med ett sovrum, typ som en liten kokvrå med riktig spis/ugn, tvättmasking och sånt. Plus ett delat vardagsrum/matrum och en toalett med dusch. Inte mycket, men det nödvändigaste ialla fall. Det är omöblerat, men det går väl säkert att hitta lite billiga saker någonstans. Men det ska bli mycket spännande att bo själv igen, det kommer framför allt att bli otroligt skönt. Håller på att bli tokig med min nuvvarande bostad-situation. Kommer att kunna flytta in om ganska exakt en månad.....Har lite tid på mig, så jag behöver inte flytta allt på en gång, utan kan ta lite i taget, vilket känns skönt.

Bilder kommer så fort som möjligt=)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Grattis! Det är alltid skönt att ha något eget faktiskt tycker jag. Då får man lugn och ro och som man själv vill ha det. Ser fram emot massa bilder snart.