catiosha

Internet cafe i shoppingcentrat.....

Forra inlagget blev nog ganska hastigt, satt pa jobbet och fick nagra minuter vid datorn for att kolla emails och sant, for vi gjorde en ovning pa datorn.

Sa nu sitter jag har igen med ett engelskt tangentbord och ska forsoka halla alla uppdaterade. Lika bra att gora det har, for alla som undrar, sa ar jag ju utan internet for tillfallet. Sa det kanske blir lite sporadiskt att jag kollar emails, uppdaterar bloggen etc och att det kan bli lite kort, tills jag har fatt internet  installerat hemma. Ska forsoka komma hit lite emellanat.

Maste erkanna att det for tillfallet inte finns sa mycket att beratta. Haller mest pa att fokusera mig pa att komma in i jobbet, for tillfallet. Far hoppas att det ska  ga bra. Det finns inte sa mycket att gora tills jag har hunnit att fa min lon. Jag hoppas att jag far lite pengar nu pa fredag, dom har sagt att vi ska fa lite lon av det lilla vi har jobbat. Dom kommer att behovas.

Ha det bra allihopa!

Catarina
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Hur ser det ut i samhället där du bor? Kanske kan berätta lite på bloggen?