catiosha

simning

Idag tog jag modet till mig att simma för första gången. Det var nog en 6 år sedan jag nog gjorde det senast, vilket var ett litet tag sedan. Hade förhoppningen om att jag skulle försöka simma 500 meter istället för 1000 meter som jag brukade förr. Men fick lite ryck och skulle ändå försöka nå 1000 meter, vilket jag gjorde. Fast sen trodde jag nog att jag skulle dö efteråt.....Är hur trött som helst...undrar hur mycket jag kommer att få lida för det imorgon =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mamma
skriven :

Oj, det var inte illa att simma tusen meter. Du blir nog mör efter det.

2 Lena
skriven :

Härligt!! Grattis eller vad säger man? Någon träningsvärk idag? Hur ofta ska du simma?

3 Catarina's svar
skriven :

var stel både här och där i nacken och mellan skulderbladen....men det var skönt. Men det kommer nog att ta ett tag innan jag blir van igen