catiosha

Evigt pusslande.....=)

Är nästan helt klar med pusslet jag köpte igår...Är riktigt förvånad att jag blev så inne i just det här pusslet....Satt ju lite igår med det och hela dagen idag nästan=) Nu är det bara dom mörka bitarna kvar, som i princip ser likadana ut, vilket jag inte riktigt kände för idag. Så jag får väl avsluta det imorgon, när jag har ny kraft och ser pusslet med nya ögon. Sen är bara frågan om man kan hitta ett pussellim här i Skottland..har glömt mitt hemma=/



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kusin Karin
skriven :

Huh, vilket pussel! Jättefint, helt imponerande! Får rekommendera "Wasgij" (du har säkert redan sett dem). Övriga familjen är helt tokiga i dem, brukar köpa ett nytt varje jul. Det är fullt med detaljer och på så sätt mycket lättare. Enda kruxet är att du inte ser motivet, utan bara hur några reagerar på motivet. Jättekul! //Många kramar, Karin

2 Lena
skriven :

Det ser ut att gå snabbt för dig. Jag älskar dom där Wasgij!

3 Catarina's svar
skriven :

Jag har ju hört talas om dom där Wasgij, men aldrig lagt någon själv. Men dom ser ju hemskt roliga ut förstås...speciellt när man inte riktigt vet hur det ska sluta=)Det är väl det som är lite utav tjusningen med det, att man inte kan se vad som ska bli=)