catiosha

Grand Cirque Fantazie....

Igår så var jag på någon show som hette Grand Cirque Fantazie, tydligen något i stil med Cirque du Soleil. Måste säga att det var värt ett besök, det var hur bra som helst och helt fantastiskt vad dom kan göra akrobatiskt. Om någon vecka så ska jag se en annan show, som heter Shaolin Warriors. Det ska bli spännande, hoppas att den är bra. Dom har gjort en show, baserat på Martial Arts, verkar spännande, får se om det är något bra.

Det är helt fantastiskt...Lilla Greenock har fått världens värmebölja...Känns helt underbart. Vet inte hur många grader vi har haft, men sedan i fredags, så har man gått och svettas ihjäl och man är nästan glad när man kommer in någonstans som är lite svalare. Fast det känns ändå trevligt, jämfört med hur det har varit i Greenock innan, så jag hoppas att det fortsätter och att man kan komma ut och njuta av det. Det var helt underbart att bara gå runt i Glasgow igår och bara njuta av det fina vädret. Fast sen gjorde jag misstaget av att inte ha öppet fönstret i sovrummet, så det kändes varmt när man väl vaknade sedan.

På en utav gatorna där, så sålde dom låtsatsrosor i olika färger. Har tittat på dom länge, för jag tyckt att dom var så fina. Själva blomman verkar vara gjord av trä, väldigt tunna "skivor" av trä och stjälken är väl gjord av papper av något slag.  Tyckte att det kunde vara roligt att ha några av dom hemma! Dom kostade bara 1 pund för 8 stycken blommor.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Det ser intressant ut med blommorna.