catiosha

Förhoppningsvis.....

.....Så kommer det bilder på nya lägenheten snart! Har precis fått nycklarna idag och det känns verklig skönt att ha tillgång till en egen lägenhet. Den är mindre än vad jag kom ihåg att den var, men jag hoppas att det ska gå bra ändå. Sovrummet är nog helt ok i storlek, där är man väl egentligen inte så mycket. Men det hade varit kul om rummet som angränsar till köket hade varit något större. Men men, det är en egen lägenhet ialla fall och det känns otroligt skönt. Kommmer nog inte att orka så mycket ikväll, men ska väl börja damma och torka ialla fall. Imorgon så kommer det lite grejer, men min säng kommer nog först om ett par dagar. Hade varit jätteskönt om man kunde ha fått sängen i helgen redan. Men det är skönt att jag har tillgång till min gamla lägenhet i någon vecka till=)

Har något som ser ut som en liten fusk-spis. Det ska föreställa en sådan här eldspis som man kan elda i, men det är bara något som som drivs med el=) Blir nog dyrt att använda, men ser kul ut.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Spännande med din nya lägenhet! Pappret med fjärilarna har jag köpt här i Sverige och den med bina köpte jag nog i affären utanför Buchanan Galleries om du kommer ihåg. Eller i någon av de andra kedjorna typ.