catiosha

Qourn - Swedish Style Balls......

Hittade "svenska" köttbullar idag, gjort på quorn i mataffären idag. Har helt snöat in mig på quorn nuförtiden...Har gjort köttfärsås på quorn två gånger nu redan och så hittade jag qourn-köttbullar. Tänkte testa och se vilka som var bäst, qourn-köttbullar eller Ikeas köttbullar. Hade först tänkt på att göra egna qourn-bullar, men så tänkte jag att det kanske inte blir så bra...Köttfärsen är inte speciellt god i det här landet, så det får bli lite experimenterande med qourn istället. Sedan finns det Qourn Chicken-Style pieces och Qourn Beef-style pieces som man får testa det med. Det är förvånansvärt billigt med qourn i det här landet och jag är nästan förvånad över hur billigt det är att köpa...men det är bara att köra på....
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Du får göra ett inlägg med alla quornrätter du gör och säga vad som är godast och jämföra alla. Och lägga upp bilder så man får se hur det ser ut. Har lagt in ett mastodontinlägg om kursen idag.