catiosha

Builder's Breakfast

Hm, måste nog säga att det här blir det sista inlägget i min lilla dokumenation av konstiga chips-smaker. Fick testat chips med Builder's Breakfast-smak idag. På bilden så finns det både stekt ägg, bacon, ketchup,en tomat och någon form av kött. Fast tyckte mest att chipsen smakade mest som plastiga, stekta ägg, som man kan kan få ibland. Plastigt ägg med kraftig smak av äggula - USCH säger jag bara!!. Tror att den här smaken, smakade mest av alla tre chips-smakerna, som  jag har testat hittills, fast glad är jag nog för det. Ingen av smakerna har gjort något vidare intryck på mig...Jag hoppas att ingen av dom, kommer att komma på marknaden. Sen vet jag om två smaker till, en med kyckling och något  och en med lök och något. "Något" med något konstigt ord som jag inte har någon aning om  vad det kan tänkas vara. Så jag tror att jag avstår nog från att försöka utröna vad  smaken kan tänkas vara, i hopp om att inte avlida av att eventuellt få smaka något ännu mer konstigt än vad jag redan har gjort på mina 3 sista bedömningar=)


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: