catiosha

virus...and its raining cats and dogs!!!!

Oj, antligen far jag for mig att komma at internet...har ju givetvis fortfarande inte skaffat internet hemma.

Fick hastigt och lustigt ga till lakern i veckan, eftersom jag helt plostligt borjade kanna mig valdigt yr, i mitten av forra veckan. Trodde ju att det skulle ga bort av sig sjalv, men det gjorde det inte. Men tydligen var det nagot litet virus i mitt ora, som lekte med nagra har i orat som tydligen har med balanssinnet. Sa det gjorde att jag kande mig yr till och fran. Men nu har jag fatt lite medicin, sa det ska forhoppningsvis ga over om nagra dagar. Trodde att jag daremot skulle aka pa nagon forkylning eller influensa, eftersom alla har gatt och varit brakforkylda och gud vet vad...Men oronvirus?? Jaja, konstig ar man....=) Men det forklarar min internetfranvaro denna veckan, for jag har varit jattetrott och inte haft sa roligt denna veckan.  Och inte har jag vet att ta ledigt fran jobbet o vila mig, som doktorn tyckte att jag skulle gora...=/

Jaja, pa onsdag sa ar det julafton och da kommer jag hem....*yippie*. Maste saga att tiden har flygit ivag, sedan jag kom hit, kanns bra. Snart ar jag forhoppningsvis klar med min "lilla" traningsperiod...ar sa trott pa det, vill bara jobba pa riktigt. Sa jag hoppas att det ska ga bra pa tentan som jag haller pa att gora. Ska gora fardigt den pa mandag morgon.

Idag sa har det varit hemskt ovader tydligen. Var inga problem nar jag akte till jobbet i morse, men tydligen har det regnat som bara den. Taget mellan tagstation pa jobbet (IBM har sin alldeles egna tagstation) o glasgow hade tydligen svammat over, sa alla fick aka in till greenock och ta nagot annat tag darifran till Glasgow. Och min bussresa hem, som normalt tar ca  15 minuter, tog en timme...*suck*. Verkar som det var kalabalik i hela stan typ och alla skulle hem samtidigt, helt plostligt, bara for att det regnade sa mycket.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Usch. Det låter inget vidare alls. Hoppas du blir frisk och bra snart så du kan spela alla spel jag skaffat mig nu.

2 Lena
skriven :

Här har du en länk till nässkölning som du ska följa. Mycket viktigt att du får ut vattnet ur näsan. http://www.yogaprosess.com/sverige/bruksanvisning.html

3 Lena
skriven :

http://www.yogaprosess.com/sverige/bruksanvisning.html



Här är en länk hur du sköljer näsan. Mycket viktigt att du får ut vattnet ur näsan.