catiosha

julen ar har.....

Nu ar det verkligen  jul i affarerna, det spelas julmusik och skyltas for fulla muggar i affarerna.....tack gode gud att man inte jobbar i affar for tillfallet. Man hinner bli knapp innan november ar slut...

Nu har jag fatt ledigt till jul ialla fall....Nu galler det val bara att hitta en biljet hem till sverige....Kanns lite hysteriskt. Far hoppas att det gar vagen.

Dom ar verkligen roliga pa jobbet....tycker bara att jag sitter och skrattar mest hela tiden....Men det ar kul, tycker fortfarande att dom flesta pa jobbet ar hemskt trevliga. Var nog bra trott efter forra veckans bearbetning av  all ifnormation. Sov hela l;ordagen, kandes det som. Och imorgon  fortsatter traningen....vet inte riktigt vad det ska handla om denna veckan. Forra veckan var bara att lara sig en massa navigering av sajter o dyligt, med en massa information...man blev helt snurrig. Fast nu sa har jag nog borjat fatta lite vad det ar dom gor, sa jag borjar kanna igen mig. 

  
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Kul att du kommer hem! Hurra. Ja, här har hysterin verkligen satt igång också. Folk börjar bli smått hysteriska tror jag. Hu! Skönt att man handlat in de flesta klappar. Skönt.