catiosha

Ikea och Lush

Igår så fick jag köpt den här lilla kastrullen (storlek mindre), tyckte den var hur söt som helst. Ibland har jag saknat ytterligare en liten kastrull att ha hemma. Sen köpte jag en vas för hela 1.29 pund, dyra pengar....så jag fick investera en liten bukett med blommor på Tescos för 1 pund=P Sen köpte jag en ny sänglampa, eftersom jag bestämde mig för att göra sönder den gamla, en slickepott och diskborstar....Plus lite godsaker från Ikea-shoppen som snabbt gömdes undan i gömmorna här hemma=)

Liten kastrull:


Vas:



Sen efteråt så gick vi till bland annat Lush, där jag fick investerat i lite nya hand-krämer. Köpte Handy Gurugu, vilket är en skön handkräm att använda tycker jag. Sen köpte jag Helping Hands, som är bra för händer som är väldigt torra, spruckna eller allmänt skrovliga, eller hur man nu kan beskriva det. Till slut så köpte jag även Dream Cream, vilket är för hela kroppen, vilket kan behövas. Men nu när det börjar bli lite varmare ute och så, så hoppas jag att jag inte behöver gå lika hårt åt mina krämer, som jag har gjort nu i vinter....har varit väldigt torr i vinter. Fast jag var på tescos och köpte ett par vantar man kan ta på sig när man har smörjt in sig med en kräm, dom var faktiskt hyfsat bra. Det är speciellt bra när man smörjer in sig på kvällen och sätter på sig dom innan man går och lägger sig, så sover man med dom sedan.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Söta nejlikor du köpt. Men ett tips är att inte ställa dom ovanför ett varmt element, om det är det du gjort. De vissnar så fort då. Kul att shoppa. Jag vill köpa lite tulpaner.

2 mamma
skriven :

Gullig kastrull!!