catiosha

2 små bord

Gick av en slump in på en affär som bedrivs av British Heart Foundation. Dom har precis öppnat och säljer begagnade saker. Lyckades hitta 2 små bord för 10 pund. Det minsta utav dom verkade passa för att ha mitt modem och min fasta telefon på ute i hallen. Passade perfekt ute i hallen. Vet inte vad jag ska göra av det lite större bordet, men det går väl att hitta något att använda det till. Måste säga att jag känner mig väldigt mallig över att äntligen hittat ett litet bord som passar i hallen. Sen tyckte jag inte priset var så förfärligt dyrt, med tanke på vad vissa andra bord av samma kaliber kostar.






Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mamma
skriven :

Ja, va bra att slippa ha telefonen på golvet!!

2 Catarina's svar
skriven :

jupp, jag tyckte dom vara söta =)

3 Lena
skriven :

Vad fint och bra du hittade dom.

4 pappa
skriven :

sött

5 Catarina's svar
skriven :

Jag är verkligen glad för mina 2 små bord...det minsta bordet passade väldigt bra in där i hörnet, tyckte jag. Det andra bordet står inknöcklat under handfatet i badrummet för tillfället =)Bra förvaring för flaskor =)

6 mamma
skriven :

Får inte bordet fuktskador om det står i badrummet?

7 Catarina's svar
skriven :

Det återstår att se, jag får väl "vädra ut" ibland =)