catiosha

Skin Drink

Jag måste även rekommendera en hudkräm som heter Skin Drink, även den finns att köpa på Lush. Jag har använt den religöst nu i över en vecka och mina händer har blivit så mycket bättre. Speciellt mina fingrar har varit väldigt torra, sprukna och hårda i flera månader nu och jag har för tillfället fått bort majoriteten av förhårdnadena jag hade och dom är inte alls lika torra längre. Jobbar fortfarande på att få bort dom områderna som riskerar att bli sprukna, men jag hoppas att dom också försvinner ganska snart.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mamma
skriven :

Jag har testat den krämen från lush också, men min burk heter Dream Cream och dom sa att det var exakt samma innehåll men mer ekonomisk.Man kan ha den över hela kroppen. jag tycker den var jättebra. Och jag har testat schampot också en gång än så länge och det ärbra det med,och verkar drygt.

2 Catarina's svar:
skriven :

jaha, ok....då kanske jag ska testa Dream Cream nästa gång jag åker till Lush....Synd att jag inte kollade min blogg innan jag åkte till Lush idag=)