catiosha

Lush

Idag åkte jag iväg till Lush för att köpa lite mera Skin Drink och Trichomania, som jag tidigare köpt/införskaffat där. Måste säga att jag kom hem med lite mer än planerat, så nu vet jag knappt var någonstans jag ska börja. Men det känns väldigt spännande med alla nya grejer som jag kom hem med=) Ska bli mycket spännande att gå igenom alla saker och se om det är något bra=)

Förutom Skin Drink och Trichomania, så följde även följande spännande grejer hem:

The Blonde (schampoo):



Soft Shampoo Bar:


Big (schampoo för mer lyster):


The Sacred Truth (någon slags anti-rynk-kräm):


Skin Drink, Handy Gurugu, Lemony Flutter och Pied de Pepper:


Mini Each Peach:


Vitamin Toner Tab:


Mini Suger Scrub:


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Vad härligt att shoppa. Själv försöker jag spara lite pengar så jag kan köpa mig en ny handväska så småningom och jag försöker hålla ut med min mobil som börjar falla ihop och spara pengar till en iphone eller nåt.

2 Lena
skriven :

Jag har inte sett ut någon bestämd väska ännu. Fast det är av det märket jag har som plånbok och väska tidigare.

3 pappa
skriven :

hmmmm, håll koll på skärpan. Prova att ta på lite längre avstånd med bra skärpa och sedan beskära/föestora den i bild behandlingsprogrammet

4 Catarina's svar
skriven :

grejerna fick ben just precis när jag skulle ta korten...=D