catiosha

Vilken helg!!!

Det första man gör på lördags-morgonen är ju att låsa sig ute...vilket bara var alldeles jättekul *NOT*. Lyckades ta helt fel nycklar, vilket var så lagom lyckat. Så det blev att sova över hos en kompis i två nätter eftersom företaget jag hyr lägenheten av inte hörde av sig. Men så lyckades jag få tag i extra-nycklar idag, så jag kom in och kunde få tag i mina egna nycklar, det kändes verkligen skönt. Så nu är jag väldigt lycklig av se insidan av min lägenhet igen =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Härligt härligt!

2 mamma
skriven :

Det lät inte roligt

3 mamma
skriven :

se till att ha extra nycklar på jobbet

4 Catarina's svar
skriven :

Jo, precis. Tänkte att jag skulle fixa så att jag har ett extra par på jobbet utifall att.

5 Lena
skriven :

Bilderna är tagna från botaniska. Det har regnat rejält idag. Hu! Men nu skiner solen plötsligt.