catiosha

Blender nummer 2

Den första blendern som jag köpte lyckades jag paja, så det fick bli att byta till en ny. Dels så satt den här behållaren så hårt när man skulle skruva på och av den, att en liten plastbit åkte av när jag försökte få isär den. Sen lyckades jag använda den 2 gånger och på tredje gången så ville den inte hänga med alls. Så nu fick jag lämnat tillbaka den gamla och köpt en annan modell, vilket jag hoppas ska kunna funka lite bättre. Tänkte att jag skulle testa den nu ikväll och se hur den funkar =)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mamma
skriven :

Du brukar ju ha en viss otur med dom där grejorna eller..........

2 Catarina's svar:
skriven :

ja, det är ju elektriskt, så det är ju klart att det ska krånglas lite på något sätt =P

3 pappa
skriven :

å hur var det med garantin då, gick det inte att byta den?

4 Lena
skriven :

Hur lyckas man? ;) Bilden är tagen på bergianska trädgården, botaniskt ställe i Stockholm. I ett växthus förstås.

5 Catarina
skriven :

det var den sista blendern dom hade....=S Så jag fick tillbaka alla mina pengar istället och köpte en annan