catiosha

Demonstration i att göra egna kort....

Var på en demonstration idag om hur man kan göra egna kort att ge bort till folk, temat var på hur man kan göra julkort. Måste säga att jag tyckte det såg hemskt roligt ut, faktiskt...Fast givetvis så fick ju hon det till att se väldigt enkelt ut att göra egna kort. Men det var ganska kul att se, som sagt....Jag blev till och med så inspirerad att jag till och med köpte en liten påse med allehanda saker, som ni kan se på bilden härnedan. Tyckte det såg ut att vara en bra "nybörjar-påse" att börja med. Får se om jag lyckas knapa ihop några vykort till jul, eller om jag bara misslyckas helt med det hela.




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Åh, det ser ju jättekul ut. :) Då vet vi vad vi har att vänta oss till jul.