catiosha

Ösregn och blåst

Det har regnat non-stop här i Greenock sedan igår....Och idag så har det regnat riktigt ordentligt, plus att det har blåst väldigt. Det tog mig knappt en minut att bli jätteblöt när jag skulle åka hem ifrån jobbet och det var riktiga översvämningar på vägarna. Det hade till och med regnat in i köpcentrat här........Det var nästan synd att man inte hade kameran med sig och fotat, det hade varit  intressant
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Oj, det måste ha regnat mycket om det regnat in i köpcentret. Ja, här regnar det friskt vareviga dag. Men inga översvämningar än. Men det är bara så trist väder!! Blä.

2 Lena
skriven :

Det kan jag tänka mig. Har varit storm i Skåne igår med kaos osv.

3 mamma
skriven :

Ja, det måste ha regnat ordentligt. Det gjorde det här också. Hur går det med dina inplastade fönster, gör det någon nytta tycker du?

4 Catarina's svar
skriven :

Nja, ösregn och blåst i kombination med dåliga byggnader är inget bra...Men tack och lov så har det inte regnat lika mycket idag, så det är inte så mycket kaos idag.



Det hjälper faktiskt mycket med inplastade fönster=)