catiosha

Bilder på lägenheten!!!!

Hej o hå,

Har ännu inte fått något internet hemma, utan fick tag på ett wireless internet på en pub som jag nu sitter på. Tänkte passa på att ladda upp lite bilder nu när jag äntligen hittade lite internet där jag kunde använda min egna dator.  Så nu får ni se lite bilder på min nya lägenhet. Sen får ni vänta med eventuella bilder (har inte hunnit vara ute på bildjakt på sista tiden), när jag får mitt egna internet tillbaka. Men nu kan ni se lite hur jag bor ialla fall. har lite kvar att ordna med lägenheten, men nu är den inte lika kaos-artad som den var tidigare=)















Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pappa
skriven :

Hej,

Ser riktigt skysst ut.

Tror säkert du kommer att trivas där.

Och som du säger, skönt att rå sig själv.

2 Lena
skriven :

Härligt att du börjar komma i ordning. Det ser ut som en trevlig lägenhet. Stora fönster verkar du ha också. Ska bli kul att få komma och se på den. Och vad bra att du fick tvättmaskinen fixad.