catiosha

Nyckfullhet....

Vädret har verkligen varit nyckfullt här i Skottland, hela helgen. Känns ju lite svårt att planera, när det är jättefint och soligt ena stunden, medans det bara vräker ner regn i nästa sekund. Men för stunden är det jättefint och soligt ute. Tänkte att jag skulle gå ut en sväng, så jag hoppas att det håller i sig. Sitter för tillfället med mina fönster öppna till mitt sovrum och vädrar lite, känns underbart skönt. Känns inte ens kallt, så det känns bra. Har tvättat lite idag och har satt tvättställningen med tvätten vid dom öppnade fönstrerna, det kanske torkar lite fortare om dom får stå soligt och i lite i draget från fönstrena en stund. Känns härligt att det ändå verkar vara lite varmt och så, dom säger att maj månad är den bästa tiden på hela året här i Greenock. Maj och kanske juni typ. Antar att det är då det regnar som minst, hehe.

Bifogar lite bilder från Prestwick International Airport tågstation, när jag väntade på tåget skulle komma. Just här ligger det nog en golfbana, tror jag. Bebyggelsen ni ser i det vänstra hörnet, är Prestwick Town=)










Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: