catiosha

Nya lagenheten....

Nu har jag antligen flyttat ut ur min gamla lagenhet och in i min nya lagenhet. Maste saga att jag ar helt slut efter den gagna veckan och att jag sover alldeles utmarkt i min nya sang. Men det kanns verkligen underbart att vara i den nya lagenheten, sa tyst och jag kanner mig sa lugn nar jag kommer in i lagenheten. Har under den gagna veckan fatt upp ett koksbord, en sang och en gaderob. Sa nu galler det bara att fa ordning pa lagenheten och knapa ihop ett litet sangbord bland annat. Far se hur langt tid det tar, men det kanns skont nu att jag ialla fall har alla mina saker i min nya lagenhet, sa att jag slipper springa fram och tillbaka.

Kommer att vara utan internet ett litet tag, men kommer att forsoka halla er uppdaterade om vad som hander...!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Det låter trevligt att du trivs. Ser fram emot att få hälsa på dig i den nya lägenheten. Längtar redan efter semestern. :) Det ska bli spännande i sommar.

2 pappa
skriven :

önskar lycka till med den nya lägenheten...

vi kommer o hälsar på