catiosha

Nästan klar...

Nu är jag nästan klar med min nya lägenhet, så nu borde jag snart kunna ta kort på lägenheten och lägga upp den här på bloggen, så att ni får se hur jag bor! Jag gissar att det finns en del som förväntansfullt väntar på lite bilder.  Har tyvärr inte fått internet i lägenheten, så jag får se om jag kan hitta något ställe, där jag kan "låna" något wireless network, så att jag kan ta med mig min dator och ladda upp bilderna. Får se om jag lyckas lösa det där...annars så får ni nog tyvärr vänta tills jag får internet igen i lägenheten, vilkt inte kommer att bli sådär jättesnart.

Det känns verkligen skönt i min nya lägenhet. Helt underbart att komma hem till lägenheten och det är precis som man lämnat det. Jag stormtrivs, med andra ord. Måste säga att jag stormtrivs. Om jag bara nu kunde få tvättmaskinen lagad, så skulle det vara toppen. Skulle tvätta igår, men så kom ju aldrig något vatten till maskinen. Vet inte om vatten-slangen är inkopplad, men dom sa att dom skulle skicka någon och titta på den idag. Vad lycklig jag skulle bli, om jag bara kunde komma hem och tvättmaskinen var fixad!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 mamma
skriven :

Va bra att du trivs! ska bli spännande att få se lite kort oxå. hoppas det fixar sig med tvättmaskinen

2 Lena
skriven :

Ska bli jättespännande att se bilder på lägenheten. Typiskt att tvättmaskinen inte funkar.