catiosha

utbildning på jobbet....

Har så mycket utbildning på jobbet just nu, så det känns inte klokt. Jag har knappt avslutat träningen för växeln, innan jag åkte på nästa. Satte och gjorde en del av provet för växeln idag, resten är muntligt så det får jag ta när den som tränar mig, kommer tillbaka till jobbet. Men igår så började jag tränas i ett annat område på jobbet. Det hör visserligen till det jag gör nu, men det är ändå väldigt mycket att lära, känns det som. Den kursen är på två veckor och vi sitter 6 timmar per dag och ska försöka lära oss detta. Som sagt så är det likt det jag gör nu, fast den gruppen har hand om en annan del bara. Så det är en del man känner igen, men det är ändå en del nya program att lära sig och en del grejer att komma ihåg. Känner mig helt slut efter bara 2 dagar.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Låter som det är mycket. Man brukar inte använda tapeter till att klä böcker men det gör vi emellan åt. Det är bra papper som man kan använda till mycket. Annars har vi vanligt papper fast av bra kvalitet.



Nu har jag fått 5 prenumerante. Kul va? :)

2 pappa
skriven :

Glöm nu inte att det är sommartif på måndag. upp en timma tidigare

3 Lena
skriven :

Tack så mycket.