catiosha

Shopping-fnatt.....

....Fick jag idag! Har ingen aning om varför. Begav mig först till en liten klädbutik och inhandlande en vit kjol (jag som inte har haft kjol på mig under dom senaste sju hundra decennierna) för fem pund. Hade varit i den affären tidigare i ve ckan och inhandlat en likadan kjol i svart för fem pund. Inte dåligt pris för en kjol som ursprungligen kostade 28 pund. Känner mig riktigt ekonomisk...Och trivs så bra i den kjolen med. Fast sen kompenserade jag det genom att köpa en något dyrare tröja, som jag tyckte var fin. Tröjan får mig nästan att se riktigt viktig ut....haha.

Sen fick jag för mig att jag skulle handla två par örhängen, som jag har gått och tittat på i någon månad. Inte så dyra örhängen, men jag tyckte att dom var söta.
 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Tjusiga örhängen. :)