catiosha

Bowling. lunch och shopping....

I helgen har jag hittat på riktigt mycket känns det som=) Igår så var jag först och åt lunch med en kompis och sen tog vi en promenad.Sen var jag hemma en stund och sen åkte jag till Glasgow och bowlade en liten stund med jobbarkompisar. Det var ganska trevligt faktiskt. Kul att se dom i en annan miljö än bara på jobbet eller på puben i Greenock som alla på jobbet tycks gå till.

Sen idag så var jag och shoppade med en annan tjej från jobbet. Det var lite oplanerat, men det var kul ändå. Finns ju så mycket man skulle vilja köpa. Men det blev bara hemskt många sockar till mig själv, av någon anledning. Plus 3 scarfar, som bara kostade 2 pund per scarf, så jag köpte 3 stycken bara för att jag tyckte att det var så billigt.

Sen var jag hemma och sov middag, var tydligen trött idag efter all shoppingen=) Sen gick jag till mataffären och investerade i några små mini-pajer med quorn i. Har bestämt mig för att testa att börja äta mera quorn, som kompliment till kött. Får se om jag tycker om det. Tyvärr verkade dom ha slut på quorn-färs, vilket jag kände mig lite besviken över. Men åtminstone så vet jag att dom har det, så jag hoppas att dom får tillbaka det snart....Men det är positivt om det är så populärt med quorn här. speciellt dyrt är det inte heller här med quorn, vilket är bra. Det är inte dyrare än att köpa vanlig köttfärs eller så.

Sen har jag hittat yttlerigare en födelsedagspresent till Lena, som jag hoppas att hon ska tycka om.....=)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Du har inte hittat något affär med paneer? Också ett alternativ till Quorn.