catiosha

Lyle Hill och krukväxt...

Om det bara hade varit fint väder idag, så hade jag tänkt vara så duktigt och ta en långpromenad till ett ställe som heter Lyle Hill. Det ska tydligen vara fint där, men eftersom det har varit gråmulet hela dagen, så har jag inte känt för att gå hela vägen dit och riskera att det ska börja ösregna mitt i. Plus att jag vill hemskt gärna ha en fin och en sådan blå himmel som jag bara kan få, så att bilderna förhoppningsvis blir lite finare, än med en grå himmel. Får väl se när det blir av=)

Lyle Hill: http://en.wikipedia.org/wiki/Lyle_Hill

Bifogar istället en bild på min krukväxt, som jag är så mallig över. Måste säga att den verkar trivas hemskt bra i sin nya, stora kruka. Fick för mig att jag skulle klippa till den lite idag, för det var lite glest mellan bladen, längst ut på kvistarna. Så vi får se hur det går, när dom börjar växa ut igen.
 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Det låter härligt med Lyle. Ser fram emot bilder.