catiosha

Tungt, tungt....

Usch, det har verkligen varit tungt i veckan, nu nar jag fatt borjat svart i telefon. Kanns som jag inte alls ar redo for det egentigen. Sa det drar lite att behova ga till jobbet pa morgonen, kanns det som, inte alls kul. Men det gar trots allt nagot lattare att svara i telefon, aven om jag oftast inte kan svara pa alla fragor likt forbannat. Fast idag holl jag pa att bli helt knapp, det var en kille som emailade in och fragade en massa fragor, som jag kunde svara pa, efter manga om och men. Men det var en fraga som jag svarade pa, som han vagrade fatta. Det var ett himla emailande fram och tillbaka och en utav mina kolleger fragade forvanat om jag fortfarande holl pa med samma grej i slutet pa dagen.

I onsdags sa gick jag och at pa den har puben jag var pa i fredags, med en tjej fran jobbet. Just den maten jag valde, var var val inte den basta jag har atit, men jag vet inte om jag bara hade lite otur i mitt val. Men det var billigt ialla fall. Maste saga att det var hemskt trakigt att komma dit pa en onsdag, helt dott. Men men, jag ar saker pa att den puben lever pa att IBMare kommer dit pa fredagar=) Fast det  kommer ju givetvis andra dit ocksa...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Det är alltid tungt i början på ett jobb. Känner igen mig. Mycket man inte kan svara på känns det som eller att man känner sig nervös inför möten eller frågor med människor. Men det går över även om man inte tror det.



Om ett halvår eller ett år kommer du tycka att det inte är något jobbigt alls. Kanske bara irriterande ibland förstås med folk.

2 Lena
skriven :

Hur har det gått på jobbet denna vecka?