catiosha

Ledig dag....

Mycket intressant dag idag...Det var ett gang svenskar som borjade jobba idag i tron att det var en vanlig arbetsdag. Efter ca 2 timmar, konstanterade varan team leader att det nog var helgdag idag i Sverige och att alla telefonlinjer och sant var stangda. Sa efter lite overlaggningar, sa tyckte hon nog att vi lika garna kunde ga hem, eftersom vi inte skulle fa speciellt mycket att gora, om vi anda inte far nagra samtal/emails fran Sverige. Sa det var bara att traska hem igen=)

Sa idag far det bli lite tvattning och lite annat smatt och gott, som man inte har hunnit med innan. Sen ska jag ringa telefonbolaget och lite sant idag, tankte jag, sa att jag far en telefonlinje. Maste ha det, innan jag kan skaffa internet=)

Idag ar det verkligen superkallt, det ar nastan sa man forvantar sig att det ska borja snoa eller nagot...Men det aterstar att se om det verkligen kommer nagon sno har eller inte.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Har ni inte koll på röda dagar i ett sånt stort företag? Lite knasigt kan man tycka... :-)