catiosha

Hostan....

.....Kanske ar pa vag att bli battre. Den har kants mycket battre idag och jag har inte hostat lika hysteriskt som jag har gjort innan. Plus att jag lyckades sova mig igen hela natten, till skillnad fran dom senaste natterna. Fick hittat ytterligare en hostmedicin i tablett-form, som verkar funka ratt bra. Sa jag far ta den i nagra dagar till, sa kanske jag blir helt frisk igen. Det skulle vara hemskt bra. Da blir dom sakert jatteglada pa jobbet ocksa=)

Det ar sa roligt med mitt har, verkar ha fatt en hel del korkskruvar nu nar jag fatt klippt haret. Vet inte om jag personligen tycker om det, men det ar val ett bra tecken. Men haret kanns ialla fall battre nu, nar det inte ar lika tjockt.

Idag var det helt stendott pa jobbet. Det omradet som jag jobbar med, brukar tydligen inte vara sa mycket i normala fall, men idag var det hysteriskt lite. Fick svarat pa ett mail pa hela dagen.....Holl pa att avlida eller nagot, det var verkligen trakigt. Jaja, far val hoppas pa att det ska bli battre sa smaningom. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Gå nu inte och platta och föna håret för att du fått korkskruvar! Aja baja!!! Börjat med någon vitaminkur än? Förstår att det kändes onödigt att gå till jobbet i tisdags.